söndag 9 mars 2014

2014's första tur med hojen


Idag var det dags - årets första tur. Bara en sväng runt i kommunen, men det var härligt att återigen få känna rumpan ömma efter några mil. Det hade jag helt förträngt, liksom att min hjälm hela tiden immar igen.


Kortstopp hos morsan i Hökhuvud och sen vidare till Gimo.




Ett litet stopp vid Gimo Herrgård. Under tiden jag fotade herrgården...


Såg ägnade Svante sig åt att fota Intrudern.



En kaffe hos Tråts i Östhammar. Kan varmt rekommendera detta Café. Deras skaldjurssallad är helt underbar liksom pulled pork/chicken. Och godaste kaffet i Östhammar får man där.



Och jag hittade tussilago och då blev vi ju naturligtvis tvungna att stanna. Bra skönt med intercom nu, då hör Svante när jag vill något livsviktigt.



Inga kommentarer: