söndag 11 augusti 2013

Min semester tar nu slut

Japp nu är det dags att börja jobba bort överfödiga kilon som man fått under semestern.
Började söndags förmiddagen med en promenad.


Men den blev inte längre än drygt 4 km för sen började de åska något hemskt och väl hemma sen så kom regnet och det har nu regnat sedan dess.

Semestern är slut.
Vill inte tänka att sommaren är slut.
Men så känner jag.
Svante har ledig vecka framför sig och för hans skull önskar jag fint väder.
För mig kvittar det!
Jag skulle nu kunna gå i ide.

Nej då, inte riktigt så. Har lite smått att se fram emot iallafall.

Vi har en Gröna Lunds resa med ungdomarna.
Jag och Svante åker till Riga i slutet av september för en weekend.
Vi skall till Ullared och shoppa lite.

Så vi ska nog få de närmasta månaderna att gå också.

:-)

Inga kommentarer: